زیباترین پسر ایران در سال های 2018 2016 2015 رهام احمدی
نوشته شده توسط : Padsha

 


رهام احمدی که فارغ التحصیل رشته ی بازیگری و کارگردانی نیز است در 26 دی ماه 1374 ( 16 ژانویه 1996 ) در کشور ایران و در خانواده ای اصیل در شهر تبریز متولد شد.

born: january 1996 tabriz iran

Born: Jan 16, 1996

 



در دوران کودکی اش بسیار کنجکاو ، به شدت بازیگوش ، پرتکاپو و پر جنب و جوش و با شیطنت های کودکی بسیار زیادی بود.

نوع رفتار و اعمال و انتخاب های او در مقایسه با هم نوعانش از همان دوران کودکی بسیار متفاوت و خاص بود.

او علی رغم داشتن دوستان صمیمی و اطرافیان بسیار زیاد ، تنها بودن را ترجیح میداد و بیشتر اوقات به تنهایی در تکاپو و در تلاش برای پاسخ برای سوالات بیشمار ذهنی خود بود.

در دوران دبیرستان ، به علوم تجربی تغییر رشته داد و در رشته دندانپزشکی به یکی از دانشگاه های ترکیه راه یافت اما کشور و زادگاه خود را ترک نکرد و ضمن تغییر رشته ، در ایران به ادامه تحصیل و کار پرداخت.

قد او 171 سانتیمتر و وزنش بین 65 تا 75 کیلو است و نیز طبق قوانین و چهارچوب های تعیین شده و به دلیل نداشتن جراحی های زیبایی ، در سال های 2015 و 2016 و 2018 میلادی به عنوان زیباترین پسر ایران انتخاب شد.

رهام احمدی مقالات ، تحقیقات و پژوهش های بسیاری را در رشته های روانشناسی وگرایش های آن ، جامعه شناسی ، فلسفه ، فرهنگ و هنر ، نجوم ، ژنتیک و سکسولوژی ، کامپیوتر و IT ، فیزیک کووانتوم ، هنر ، سینما و تئاتر ، عمران ، ساختمان وطراحی داخلی ، برق ، الکترونیک ، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، علوم هوانوردی و چند رشته دیگر انجام داده است که در نهایت چندین سال زودتر از موعد مقرر و با سن کم موفق به اخذ مدرک دکتری شد.

رهام احمدی از سال 1390 به تحقیق در بازیگری و کارگردانی پرداخت و علاوه بر تحصیل در این رشته از سال 93، با تاثیر اساتیدی همچون عبدالحسین لاله ، اصغر همت ، محمود عزیزی ، ورنر هرزوگ ، پرویز پرتوی ، استیو مارتین ، محمد حسین ناصربخت ، آرون سورکین ، مریم ایرانمنش ، ران هاووارد ، نصرالله قادری ، ساموئل ال جکسون ، ناتالی پورتمن ، حمید صمندریان ، میرا نیر ، قطب الدین صادقی ، آتیلا پسیانی ، رضا حامدی خواه ، حامد شفیع خواه و... به مطالعه و یادگیری پرداخت.

در سال 95 شروع به مربیگری در شاخه بازیگری کرد و طی 6 سال " کتاب آموزش بازیگری مکمل بازیگر " را تالیف و در سال 1402 به چاپ رساند و آن را به اساتید خود تقدیم کرد.

رهام احمدی از دوران نوجوانی در رشته های دیگری همچون ماساژ درمانی و اسپا ، یوگا ، مدیتیشن ، سنگ درمانی ، انرژی درمانی ، نمک درمانی ، رایحه درمانی ، زالو درمانی و... تحقیقات و تدریس های بسیاری انجام داده و علاوه بر مربیگری در رشته های گفته شده ، در شاخه ها و علوم دیگری مانند " ان_ال_پی (NLP) " ، به تایید کشورهایی همچون اتریش ، در درجه استاد مستری قرار دارد و جزو برترین های جهان و بهترین های حال حاضر جهان است.

همچنین در سال 1398 مربیگری ورزش عمومی و مدیریت اماکن ورزشی را نیز اخذ کرده است

و قسمتی از تحقیقاتش را در "کتاب آناتومی اولیه فیزیوتراپی ماساژ پزشکی و ورزشی " تالیف و به چاپ رسانده است.

رهام احمدی همچنین در سن 19 سالگی و ورود به مقطع دانشجویی در رشته های آرایش پیرایش و گریم تخصصی موفق به اخذ مدرک مربیگری شد و مدتی بعد " کتاب مبانی گریم و آرایش " را تالیف کرده و به چاپ رسانید و نیز بعد ها عنوان بهترین آرایشگر ایران را کسب کرد.

همچنین اولین کتاب در حوزه ی آمیزش شناسی و روابط جنسی را ایران تالیف و چاپ عمومی رسانید که در این شاخه جزو کاملتذرین و برترین های ایران میباشد

علایق

او علاقه بسیاری به اسب سواری و بازی شطرنج و خلبانی دارد و بیشتر اوقات فراقت خود را صرف فراگیری خلبانی ، اسب سواری و تیراندازی و پیاده روی میکند.

بنا به گفته دوستان و اطرافیانش ، او برخلاف اکثریت افراد ، نه تنها از مواردی مانند دخانیات و مشروب و... در زندگی اش استفاده نکرده ، بلکه هیچ علاقه ای به این موضوعات ندارد و به سلامتی ذهن و تندرستی بدن ، اهمیت بسیار زیادی میدهد و در بین دوستان و اطرافیان و نزدیکانش به تواضع ، خودمانی بودن ، نداشتن غرور و خاکی بودن معروف است. دل کسی را نمیشکند و همیشه در جامعه با تمام افراد با خوش خلقی ، مهربانی و احترام بسیار زیاد رفتار میکند.





:: برچسب‌ها: رهام احمدی , زیباترین , زیباترین پسر ایران , بازیگر , ماساژ , آرایشگر , نویسنده , روانشناس , نخبه ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: